Aizsardzības un iekšlietu komisija
Likumprojekts trešajam lasījumam
Grozījumi Satversmes aizsardzības biroja likumā
(reģ.nr.327)
Spēkā esošā redakcija |
2.lasījumā pieņemtā redakcija |
Pr.nr. |
Priekšlikumi 3.lasījumam |
Atbildīgās komisijas atzinums |
Komisijas ieteiktā redakcija 3.lasījumam |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Izdarīt Satversmes aizsardzības biroja likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1994, 11.nr.; 1996, 23.nr.; 2002, 16.nr.; 2003, 8.nr.) šādus grozījumus: |
Izdarīt Satversmes aizsardzības biroja likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1994, 11.nr.; 1996, 23.nr.; 2002, 16.nr.; 2003, 8.nr.) šādus grozījumus: |
||||
1.pants. Satversmes aizsardzības birojs (1) Satversmes aizsardzības birojs ir nemilitāra valsts drošības iestāde, kas likumā noteiktajā kārtībā veic pati, kā arī organizē un koordinē valsts drošības iestāžu izlūkošanas (pretizlūkošanas) darbību, iegūst pati, kā arī saņem, apkopo, uzkrāj, uzglabā, analizē un izmanto ar valsts drošību, aizsardzību un ekonomisko suverenitāti saistīto informāciju, lai nosargātu valsts konstitucionālo iekārtu, valstisko neatkarību un teritoriālo neaizskaramību pret ārējiem un iekšējiem apdraudējumiem, kā arī aizsargātu valsts militāro, ekonomisko, zinātnisko un tehnisko potenciālu un valsts noslēpumus. (2) Satversmes aizsardzības birojs ir Latvijas Republikas nacionālā drošības iestāde, kas likumā noteiktajā kārtībā veic pati un kontrolē klasificētās informācijas apmaiņu ar starptautiskajām organizācijām un šīs informācijas aizsardzības pasākumus. Satversmes aizsardzības birojs ir arī drošības akreditācijas institūcija, kas akreditē elektronisko informācijas nesēju sistēmas, kurās notiek darbs ar valsts noslēpumu saturošu informāciju. Satversmes aizsardzības birojs veic kriptogrāfiskās sistēmas kontroli un izstrādā kriptogrāfiskās atslēgas. (3) Satversmes aizsardzības birojs ir operatīvās darbības subjekts. (4) Satversmes aizsardzības birojs ir patstāvīga valsts drošības iestāde, tai ir savs zīmogs ar Latvijas Republikas valsts lielā ģerboņa attēlu un savu pilnu nosaukumu, kā arī norēķinu konti bankā. |
1. 1.pantā: izteikt pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Satversmes aizsardzības birojs ir Ministru kabineta pārraudzībā esoša valsts drošības iestāde, kas likumā noteiktajā kārtībā veic izlūkošanas un pretizlūkošanas darbību, iegūst, apkopo, uzkrāj, uzglabā, analizē un izmanto ar valsts drošību, aizsardzību un ekonomisko suverenitāti saistīto informāciju, lai nosargātu valsts konstitucionālo iekārtu, valstisko neatkarību un teritoriālo neaizskaramību pret ārējiem un iekšējiem apdraudējumiem, kā arī aizsargātu valsts militāro, ekonomisko, zinātnisko un tehnisko potenciālu un valsts noslēpumus.;
izteikt ceturto daļu šādā redakcijā: "(4) Satversmes aizsardzības birojam ir zīmogs ar Latvijas valsts lielā ģerboņa attēlu un pilnu biroja nosaukumu, kā arī norēķinu konti bankā." |
|
|
1. 1.pantā: izteikt pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Satversmes aizsardzības birojs ir Ministru kabineta pārraudzībā esoša valsts drošības iestāde, kas likumā noteiktajā kārtībā veic izlūkošanas un pretizlūkošanas darbību, iegūst, apkopo, uzkrāj, uzglabā, analizē un izmanto ar valsts drošību, aizsardzību un ekonomisko suverenitāti saistīto informāciju, lai nosargātu valsts konstitucionālo iekārtu, valstisko neatkarību un teritoriālo neaizskaramību pret ārējiem un iekšējiem apdraudējumiem, kā arī aizsargātu valsts militāro, ekonomisko, zinātnisko un tehnisko potenciālu un valsts noslēpumus.;
izteikt ceturto daļu šādā redakcijā: "(4) Satversmes aizsardzības birojam ir zīmogs ar Latvijas valsts lielā ģerboņa attēlu un pilnu biroja nosaukumu, kā arī norēķinu konti bankā." |
|
3.pants. Satversmes aizsardzības biroja galvenie uzdevumi Satversmes aizsardzības biroja galvenie uzdevumi ir: 1) ar valsts drošības, aizsardzības, ekonomiskās suverenitātes un ekoloģiskajiem apdraudējumiem saistītās informācijas iegūšana, saņemšana, apkopošana, uzkrāšana, uzglabāšana, analīze un izmantošana likumā noteiktajā kārtībā; 2) valsts drošības apdraudējumu prognozēšana, to novēršana vai neitralizācija; 3) priekšlikumu un programmu izstrādāšana valsts drošības jautājumos; 4) valsts varu un pārvaldi realizējošo institūciju un to atbildīgo amatpersonu savlaicīga un pilnīga informēšana par valsts drošības apdraudējumiem; 5) valsts drošības iestāžu darbības koordinācija; 6) valsts noslēpuma aizsardzība šajā likumā un likumā Par valsts noslēpumu noteiktās kompetences ietvaros; 7) (izslēgts ar 27.06.2002. likumu); 8) informācijas un materiālu iesniegšana prokuratūrai vai attiecīgajai izziņas iestādei par noziedzīgiem nodarījumiem un personām, kuras var tikt apsūdzētas to izdarīšanā; 9) atsevišķu Ministru kabineta rakstveidā dotu uzdevumu izpilde vai izpildes organizēšana savas kompetences ietvaros. |
2. 3.pantā: izteikt 2. un 3.punktu šādā redakcijā: "2) valsts drošības apdraudējumu prognozēšana, to novēršana vai neitralizācija atbilstoši savai kompetencei; 3) priekšlikumu un programmu izstrādāšana valsts drošības jautājumos atbilstoši savai kompetencei;;
izslēgt 5.punktu;
papildināt pantu ar 10.punktu šādā redakcijā: "10) sniegt Informācijas analīzes dienestam biroja rīcībā esošo informāciju, kas skar vai var skart valsts drošības intereses, neatklājot ziņas par informācijas iegūšanas slepenajiem avotiem." |
2. 3.pantā: izteikt 2. un 3.punktu šādā redakcijā: "2) valsts drošības apdraudējumu prognozēšana, to novēršana vai neitralizācija atbilstoši savai kompetencei; 3) priekšlikumu un programmu izstrādāšana valsts drošības jautājumos atbilstoši savai kompetencei;;
izslēgt 5.punktu;
papildināt pantu ar 10.punktu šādā redakcijā: "10) sniegt Informācijas analīzes dienestam biroja rīcībā esošo informāciju, kas skar vai var skart valsts drošības intereses, neatklājot ziņas par informācijas iegūšanas slepenajiem avotiem." |
|||
3.1 pants. Satversmes aizsardzības biroja tiesības izlūkošanas un pretizlūkošanas darbību veikšanā (1) Satversmes aizsardzības birojam, izlūkošanas (pretizlūkošanas) darbības ietvaros veicot Operatīvās darbības likumā noteiktās darbības pasākumus sevišķajā veidā, nav nepieciešams saņemt tiesneša akceptu, bet pārējos gadījumos prokurora akceptu. Uzraudzību pār šo darbību atbilstību likumiem veic ģenerālprokurors un viņa īpaši pilnvaroti prokurori likumā noteiktajā kārtībā. (2) Ja Satversmes aizsardzības biroja rīcībā ir pamatota informācija par valstij svarīgu interešu, valsts drošības vai aizsardzības apdraudējumu, tam ir atļauta preventīva izlūkošanas (pretizlūkošanas) darbība ar personu saistītās informācijas, kā arī tās pārraides plūsmas analīze informācijas un datu noņemšana vai kopēšana no elektroniskajiem un cita veida informācijas glabāšanas, telekomunikāciju un datu pārraides tīkliem un kanāliem un šīs informācijas tematiskās analīzes veikšana. Par informācijas analīzes tematiem informējams ģenerālprokurors vai viņa īpaši pilnvarots prokurors. |
3. Izteikt 3.1 panta tekstu šādā redakcijā: "Lai uzsāktu operatīvās darbības pasākumus, kuri veicami sevišķajā veidā izlūkošanas vai pretizlūkošanas darbības ietvaros, Satversmes aizsardzības birojam jāsaņem Augstākās tiesas priekšsēdētāja vai īpaši pilnvarota Augstākās tiesas tiesneša sankcija. Atsevišķos gadījumos, kad jārīkojas nekavējoties, lai novērstu valstij svarīgu interešu apdraudējumu, Satversmes aizsardzības birojs operatīvos pasākumus sevišķajā veidā var uzsākt bez pilnvarotā tiesneša sankcijas, saņemot to 24 stundu laikā pēc pasākuma uzsākšanas, taču, ja minēto 24 stundu laikā sankcija netiek saņemta, pasākuma veikšana jāpārtrauc." |
1 |
Saeimas Juridiskais birojs: Aizstāt likumprojekta 3.pantā vārdus īpaši pilnvarota Augstākās tiesas tiesneša sankcija ar vārdiem viņa īpaši pilnvarota Augstākās tiesas tiesneša akcepts; vārdus operatīvos pasākumus sevišķajā veidā var uzsākt bez pilnvarotā tiesneša sankcijas ar vārdiem operatīvās darbības pasākumus sevišķajā veidā var uzsākt bez tiesneša akcepta un vārdu sankcija ar vārdu akcepts. |
Atbalstīt |
3. Izteikt 3.1 panta tekstu šādā redakcijā: "Lai uzsāktu operatīvās darbības pasākumus, kuri veicami sevišķajā veidā izlūkošanas vai pretizlūkošanas darbības ietvaros, Satversmes aizsardzības birojam jāsaņem Augstākās tiesas priekšsēdētāja vai viņa īpaši pilnvarota Augstākās tiesas tiesneša akcepts. Atsevišķos gadījumos, kad jārīkojas nekavējoties, lai novērstu valstij svarīgu interešu apdraudējumu, Satversmes aizsardzības birojs operatīvās darbības pasākumus sevišķajā veidā var uzsākt bez tiesneša akcepta, saņemot to 24 stundu laikā pēc pasākuma uzsākšanas, taču, ja minēto 24 stundu laikā akcepts netiek saņemts, pasākuma veikšana jāpārtrauc." |
4.pants. Satversmes aizsardzības biroja pakļautība (1) Satversmes aizsardzības birojs ir valsts drošības iestāde, kuras galvenos uzdevumus, kompetenci, darbības apjomu un ietvarus, vispārējo un tiešo vadību un kontroles kārtību reglamentē šis likums, Valsts drošības iestāžu likums un Nacionālās drošības likums. (2) Satversmes aizsardzības biroja parlamentāro kontroli veic Saeima un Saeimas Nacionālās drošības komisija. |
4. Izteikt 4.pantu šādā redakcijā: 4.pants. Satversmes aizsardzības biroja parlamentārā kontrole Satversmes aizsardzības biroja parlamentāro kontroli veic Saeimas izveidotā Nacionālās drošības komisija. |
2 |
Saeimas Juridiskais birojs: Izslēgt likumprojekta 4.pantā vārdu izveidotā. |
Atbalstīt |
4. Izteikt 4.pantu šādā redakcijā: 4.pants. Satversmes aizsardzības biroja parlamentārā kontrole Satversmes aizsardzības biroja parlamentāro kontroli veic Saeimas Nacionālās drošības komisija. |
5.pants. Satversmes aizsardzības biroja direktors (1) . . . (2) Satversmes aizsardzības biroja direktors par biroja darbību sniedz pārskatus Saeimas Nacionālās drošības komisijai. (3) . . . (4) Satversmes aizsardzības biroja direktors ir Valsts drošības iestāžu padomes vadītājs. (5) Satversmes aizsardzības biroja direktors, lai nodrošinātu likumā, Nacionālās drošības koncepcijā un Nacionālās drošības plānā noteikto uzdevumu realizāciju un mērķu sasniegšanu: 1) nosaka Satversmes aizsardzības biroja un citu valsts drošības iestāžu prioritātes un šīm iestādēm izvirzāmās prasības un uzdevumus izlūkošanas (pretizlūkošanas) jomā; 2) koordinē valsts drošības iestāžu sadarbību, organizē un nodrošina saņemtās informācijas analīzi un valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu; 3) nosaka un kontrolē valsts drošības iestāžu sadarbību ar ārvalstu speciālajiem dienestiem; 4) organizē un kontrolē izlūkošanas (pretizlūkošanas) darbību ārpus valsts robežām; 5) organizē valsts drošības iestāžu pārbaudes; 6) uzdod atsevišķu uzdevumu izpildi valsts drošības iestādēm. (6) Satversmes aizsardzības biroja direktors: 1) vada Valsts drošības iestāžu padomes darbību; 2) kopā ar valsts drošības iestāžu vadītājiem izstrādā un iesniedz Ministru kabinetam un Saeimas Nacionālās drošības komisijai šo iestāžu gada budžeta projektu; 3) novērš nelietderīgu dublēšanos valsts drošības iestāžu darbībā; 4) novērtē iegūtās informācijas noderīgumu tās izmantotājiem; 5) organizē nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu operatīvo informāciju, tās avotus, operatīvās darbības pasākumus un metodes, kā arī operatīvo uzskaiti pret to nesankcionētu atklāšanu; 6) apkopo valsts drošības iestāžu priekšlikumus un prasības, iesniedz tos valsts varu un pārvaldi realizējošām institūcijām; 7) atbilstoši likumam nosaka operatīvās darbības pasākumu izpildes metodes, operatīvo tehnisko līdzekļu pielietošanas, kā arī operatīvās uzskaites un lietvedības kārtību; 8) nosaka kārtību, kādā izdarāma informācijas apmaiņa starp valsts drošības iestādēm; 9) organizē atsevišķu Saeimas Nacionālās drošības komisijas un Ministru kabineta dotu uzdevumu izpildi; 10) nosaka, saskaņojot ar attiecīgo valsts pārvaldes institūciju vadītājiem, kārtību, kādā izmantojami šo institūciju darbinieki, kā arī tehniskie līdzekļi un visu veidu informācijas nesēji, ja tas nepieciešams likumos noteikto valsts drošības iestāžu uzdevumu veikšanai. (7) Satversmes aizsardzības biroja direktors vai viņa īpaši pilnvarota biroja amatpersona ir tiesīgi brīvi iepazīties ar valsts drošības iestāžu, valsts iestāžu un pašvaldību rīcībā esošo visu veidu informāciju un materiāliem neatkarīgi no to izmantošanas lieguma, saņemt šo informāciju un materiālus. (8) Valsts pārvaldes institūcijām ir jāsaskaņo ar Satversmes aizsardzības biroja direktoru tām pakļauto valsts drošības iestāžu vadītāju iecelšana amatos un atbrīvošana no amatiem. (9) Satversmes aizsardzības biroja direktors ir personiski atbildīgs par valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu, un viņa pienākums ir par to nekavējoties ziņot Saeimas Nacionālās drošības komisijai, Nacionālās drošības padomei un Ministru kabinetam. (10) Uzdevumi un norādījumi, ko likumā noteiktās kompetences ietvaros devis Satversmes aizsardzības biroja direktors, valsts drošības iestādēm ir obligāti. Ja tie netiek izpildīti, direktors ir tiesīgs ierosināt pret vainīgajām amatpersonām disciplinārlietu un nodot to izskatīšanai pēc piekritības. (11) . . . (12) Par priekšzīmīgu darba vai dienesta pienākumu veikšanu Satversmes aizsardzības biroja direktors personiski vai saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu var apbalvot valsts drošības iestāžu darbiniekus ar personiskajiem apbalvojuma ieročiem vai citiem dienesta apbalvojumiem un godazīmēm. |
5. 5.pantā: izteikt otro daļu šādā redakcijā: (2) Satversmes aizsardzības biroja direktors par biroja darbību sniedz pārskatus Ministru kabinetam un, ja nepieciešams (pēc pieprasījuma), Saeimas Nacionālās drošības komisijai un Nacionālās drošības padomei.;
izslēgt ceturto daļu;
izslēgt piektās daļas 1.punktu;
izteikt piektās daļas 2. 6.punktu šādā redakcijā: "2) atbilstoši savai kompetencei organizē un nodrošina valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu; 3) organizē Satversmes aizsardzības biroja sadarbību ar ārvalstu speciālajiem dienestiem; 4) organizē un kontrolē izlūkošanas un pretizlūkošanas darbības ārpus valsts robežām; 5) organizē valsts drošības iestāžu pārbaudes, kas saistītas ar akreditācijas veikšanu; 6) lai pildītu nacionālās drošības institūcijas funkcijas, saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu var uzdot atsevišķu uzdevumu izpildi valsts drošības iestādēm.";
izslēgt sestās daļas 1., 3., 4., 6. un 8.punktu;
izslēgt septītajā daļā vārdus "valsts drošības iestāžu";
izslēgt astoto daļu;
izteikt devīto daļu šādā redakcijā: "(9) Satversmes aizsardzības biroja direktors atbilstoši savai kompetencei ir atbildīgs par valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu, un viņa pienākums ir nekavējoties ziņot par to Valsts prezidentam, Ministru prezidentam, Saeimas Nacionālās drošības komisijai, Nacionālās drošības padomei un Informācijas analīzes dienestam."; izslēgt desmito daļu;
izteikt divpadsmito daļu šādā redakcijā: "(12) Par priekšzīmīgu darba vai pienākumu veikšanu Satversmes aizsardzības biroja direktors saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu var apbalvot Satversmes aizsardzības biroja darbiniekus ar personiskajiem apbalvojuma ieročiem vai citiem dienesta apbalvojumiem un godazīmēm." |
3
4 |
&n bsp;
Saeimas Juridiskais birojs: Aizstāt likumprojekta 5.panta pēdējā daļā vārdu pienākumu ar vārdiem dienesta pienākumu. Aizsardzības un iekšlietu komisija: Izslēgt likumprojekta 5.panta pēdējā daļā vārdus saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu. |
Atbalstīt
Atbalstīt |
5. 5.pantā: izteikt otro daļu šādā redakcijā: (2) Satversmes aizsardzības biroja direktors par biroja darbību sniedz pārskatus Ministru kabinetam un, ja nepieciešams (pēc pieprasījuma), Saeimas Nacionālās drošības komisijai un Nacionālās drošības padomei.;
izslēgt ceturto daļu;
izslēgt piektās daļas 1.punktu;
izteikt piektās daļas 2. 6.punktu šādā redakcijā: "2) atbilstoši savai kompetencei organizē un nodrošina valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu; 3) organizē Satversmes aizsardzības biroja sadarbību ar ārvalstu speciālajiem dienestiem; 4) organizē un kontrolē izlūkošanas un pretizlūkošanas darbības ārpus valsts robežām; 5) organizē valsts drošības iestāžu pārbaudes, kas saistītas ar akreditācijas veikšanu; 6) lai pildītu nacionālās drošības institūcijas funkcijas, saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu var uzdot atsevišķu uzdevumu izpildi valsts drošības iestādēm.";
izslēgt sestās daļas 1., 3., 4., 6. un 8.punktu;
izslēgt septītajā daļā vārdus "valsts drošības iestāžu";
izslēgt astoto daļu;
izteikt devīto daļu šādā redakcijā: "(9) Satversmes aizsardzības biroja direktors atbilstoši savai kompetencei ir atbildīgs par valsts drošības apdraudējumu savlaicīgu atklāšanu, un viņa pienākums ir nekavējoties ziņot par to Valsts prezidentam, Ministru prezidentam, Saeimas Nacionālās drošības komisijai, Nacionālās drošības padomei un Informācijas analīzes dienestam.";
izslēgt desmito daļu;
izteikt divpadsmito daļu šādā redakcijā: "(12) Par priekšzīmīgu darba vai dienesta pienākumu veikšanu Satversmes aizsardzības biroja direktors var apbalvot Satversmes aizsardzības biroja darbiniekus ar personiskajiem apbalvojuma ieročiem vai citiem dienesta apbalvojumiem un godazīmēm." |
6.pants. Satversmes aizsardzības biroja vadības organizācija (1) . . . (3) Ja Satversmes aizsardzības biroja direktora vietnieki vai biroja kolēģijas locekļi nepiekrīt direktora secinājumiem par valsts drošības apdraudējumiem, viņiem ir tiesības un pienākums personiski ziņot par to Saeimas Nacionālās drošības komisijai. (4) . . . |
6. Aizstāt 6.panta trešajā daļā vārdus Saeimas Nacionālās drošības komisijai ar vārdiem Ministru kabinetam. |
6. Aizstāt 6.panta trešajā daļā vārdus Saeimas Nacionālās drošības komisijai ar vārdiem Ministru kabinetam. |
|||
7.pants. Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu pienākumi Pamatojoties uz Satversmes aizsardzības biroja galvenajiem uzdevumiem, tā amatpersonu pienākums ir: 1) . . . 2) prognozēt un atklāt iekšējos un ārējos valsts drošības apdraudējumus un veikt to novēršanas vai neitralizācijas pasākumus; 3) izstrādāt priekšlikumus un programmas valsts drošības jautājumos; 4) veikt izlūkošanas (pretizlūkošanas) darbības, lai iegūtu informāciju par ārvalstu speciālo dienestu vai citu spēku radītiem ārējiem un iekšējiem valsts drošības apdraudējumiem; 5) saņemt informāciju no valsts drošības iestādēm, to sistematizēt, pārbaudīt, analizēt, uzglabāt, reģistrēt, uzskaitīt un izmantot; 6) . . . |
7. 7.pantā: izteikt 2. un 3.punktu šādā redakcijā: "2) atbilstoši savai kompetencei prognozēt un atklāt iekšējos un ārējos valsts drošības apdraudējumus un veikt to novēršanas vai neitralizācijas pasākumus; 3) atbilstoši savai kompetencei izstrādāt priekšlikumus un programmas valsts drošības jautājumos;"; aizstāt 4.punktā vārdus izlūkošanas (pretizlūkošanas) ar vārdiem izlūkošanas un pretizlūkošanas; izslēgt 5.punktu. |
7. 7.pantā: izteikt 2. un 3.punktu šādā redakcijā: "2) atbilstoši savai kompetencei prognozēt un atklāt iekšējos un ārējos valsts drošības apdraudējumus un veikt to novēršanas vai neitralizācijas pasākumus; 3) atbilstoši savai kompetencei izstrādāt priekšlikumus un programmas valsts drošības jautājumos;";
aizstāt 4.punktā vārdus izlūkošanas (pretizlūkošanas) ar vārdiem izlūkošanas un pretizlūkošanas;
izslēgt 5.punktu. |
|||
9.pants. Dienests (darbs) Satversmes aizsardzības birojā (1) . . . (4) Atsevišķus Satversmes aizsardzības biroja amatus var ieņemt Aizsardzības ministrijas, Iekšlietu ministrijas un to struktūrvienību speciālisti, kā arī Nacionālo bruņoto spēku Speciālo operāciju spēku struktūrvienību speciālisti un personas, kuras pieņemtas darbā uz darba līguma pamata. Satversmes aizsardzības biroja direktors var iesaistīt biroja darbā citu valsts drošības iestāžu speciālistus atsevišķu uzdevumu veikšanai, saskaņojot to ar Saeimas Nacionālās drošības komisiju. |
8. Izteikt 9.panta ceturto daļu šādā redakcijā: "(4) Lai pildītu nacionālās drošības institūcijas funkcijas, Satversmes aizsardzības biroja direktors saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu Satversmes aizsardzības biroja darbā atsevišķu uzdevumu veikšanai var iesaistīt citu valsts drošības iestāžu speciālistus." |
8. Izteikt 9.panta ceturto daļu šādā redakcijā: "(4) Lai pildītu nacionālās drošības institūcijas funkcijas, Satversmes aizsardzības biroja direktors saskaņā ar Valsts drošības iestāžu padomes lēmumu Satversmes aizsardzības biroja darbā atsevišķu uzdevumu veikšanai var iesaistīt citu valsts drošības iestāžu speciālistus." |
|||
12.pants. Satversmes aizsardzības biroja darbības finansēšana, vispārējā vadība un kontrole Satversmes aizsardzības biroja darbības finansēšana, vispārējā vadība un kontrole ir noteikta Valsts drošības iestāžu likumā. |
9. Izteikt 12.panta tekstu šādā redakcijā: Satversmes aizsardzības biroja darbība tiek finansēta no valsts budžeta. Tā vispārējā vadība un kontrole ir noteikta Valsts drošības iestāžu likumā. |
9. Izteikt 12.panta tekstu šādā redakcijā: Satversmes aizsardzības biroja darbība tiek finansēta no valsts budžeta. Tā vispārējā vadība un kontrole ir noteikta Valsts drošības iestāžu likumā. |