Iesniedz Izglītības,
kultūras un zinātnes komisija
Likumprojekts trešajam lasījumam
(reģ.nr.1541;)
Spēkā esošā likuma
redakcija |
Otrā lasījuma redakcija |
Nr. |
Priekšlikumi trešajam
lasījumam (0) |
Komisijas atzinums |
Komisijas atbalstītā
redakcija |
|
|
|
Priekšlikumi nav
iesniegti. |
|
|
Dziesmu un deju
svētku likums
|
Grozījumi Dziesmu un deju svētku likumā
|
|
|
|
Grozījumi Dziesmu un deju svētku likumā
|
|
Izdarīt Dziesmu
un deju svētku likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 2005, 14.nr.) šādus grozījumus: |
|
|
|
Izdarīt Dziesmu
un deju svētku likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta
Ziņotājs, 2005, 14.nr.) šādus grozījumus: |
8.pants. Dziesmu un deju svētku padome (1) Dziesmu un deju svētku tradīcijas saglabāšanas un
attīstības programmas īstenošanas pārraudzībai Ministru kabinets izveido
Dziesmu un deju svētku padomi. (2) Dziesmu un deju svētku padomes sastāvu apstiprina
uz pieciem gadiem laika posmam starp kārtējiem Vispārējiem latviešu dziesmu
un deju svētkiem. Dziesmu un deju svētku padomes priekšsēdētāju no sava vidus
uz pieciem gadiem ievēlē padomes locekļi. |
|
|
|
|
|
(3) Dziesmu un deju svētku padomes sastāvā ir 14
locekļi: 1) kultūras ministrs; 2) izglītības un zinātnes ministrs; 3)
finanšu ministrs; |
8.panta trešajā daļā: aizstāt ievaddaļā skaitli 14 ar skaitli 15; |
|
|
|
8.panta trešajā daļā: aizstāt ievaddaļā skaitli 14 ar skaitli 15; |
|
papildināt daļu ar jaunu 4.punktu šādā redakcijā: 4) Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas deleģēts
deputāts, kurš var būt arī šīs padomes priekšsēdētājs;; uzskatīt līdzšinējo 4. 12.punktu attiecīgi par 5. 13.punktu. |
|
|
|
papildināt daļu ar jaunu 4.punktu šādā redakcijā: 4) Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas deleģēts
deputāts, kurš var būt arī šīs padomes priekšsēdētājs;; uzskatīt līdzšinējo 4. 12.punktu attiecīgi par 5. 13.punktu. |
4) Rīgas Domes priekšsēdētājs; 5) Latvijas Pašvaldību savienības priekšsēdis; 6) divi koru nozares pārstāvji (pieaugušo koru
pārstāvis un skolēnu koru pārstāvis); 7) divi deju nozares pārstāvji (pieaugušo deju
kolektīvu pārstāvis un skolēnu deju kolektīvu pārstāvis); 8) pūtēju orķestru nozares pārstāvis; 9) tautas lietišķās mākslas nozares pārstāvis; 10) tautas mūzikas nozares pārstāvis; 11) tradicionālās kultūras nozares pārstāvis; 12)
profesionālās mūzikas pārstāvis. |
|
|
|
|
|
(4) Dziesmu un deju svētku padomes sastāvā, ja
nepieciešams, var iekļaut arī citus ministrus un citu institūciju pārstāvjus. (5) Dziesmu un deju svētku padomes tehnisko un
organizatorisko darbību nodrošina Kultūras ministrija. Dziesmu un deju svētku
padomes priekšsēdētāja un sekretariāta darbs tiek apmaksāts no valsts
budžeta. (6) Dziesmu un deju svētku padome: 1) veicina Dziesmu un deju svētku tradīcijas
saglabāšanas un attīstības programmas izstrādi un sniedz atzinumu par
programmas projektu pirms tā apstiprināšanas Ministru kabinetā; 2) apstiprina ikgadējo rīcības plānu Dziesmu un deju
svētku tradīcijas saglabāšanas un attīstības programmas īstenošanai; 3) iesaka Kultūras ministrijai un Izglītības un
zinātnes ministrijai Vispārējo latviešu dziesmu un deju svētku un Latvijas
Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku mākslinieciskās padomes sastāvu; 4) sniedz atzinumu Ministru kabinetam par Vispārējo
latviešu dziesmu un deju svētku un Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju
svētku un to sagatavošanas procesa budžeta projektu; 5) pārrauga Dziesmu un deju svētku sagatavošanu un
norisi atbilstoši Dziesmu un deju svētku tradīcijas saglabāšanas un
attīstības programmai; 6) reizi gadā iesniedz Ministru kabinetam ziņojumu par
Dziesmu un deju svētku tradīcijas saglabāšanas un attīstības programmas
īstenošanas gaitu; 7) iesaka pārstāvjus darbam Baltijas valstu dziesmu un
deju svētku komitejā un sagatavo priekšlikumus attiecīgajam Baltijas valstu
sadarbības plānam; 8) ierosina citu ar Dziesmu un deju svētku
tradīcijas saglabāšanu un attīstību saistīto jautājumu izskatīšanu
attiecīgajās institūcijās, kā arī piedalās šādu jautājumu izskatīšanā un
sniedz atzinumus par tiem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|