Izdarīt Profesionālās izglītības likumā (Latvijas Republikas Saeimas un
Ministru Kabineta Ziņotājs, 1999, 14.nr.; 2001, 16.nr.; 2003, 22.nr.) šādus
grozījumus:
1. Aizstāt visā likumā:
vārdu "pārziņā"
ar vārdu "padotībā";
vārdu "finansu"
ar vārdu "finanšu".
2. 1.pantā:
papildināt otro daļu ar
2.1 punktu šādā redakcijā:
"21)
eksaminācijas centrs Ministru kabineta noteiktajā kārtībā akreditēta
komercsabiedrība vai biedrība, kas neīsteno izglītības programmas, bet kurā pēc
saskaņošanas ar Nacionālo trīspusējās sadarbības padomi atbilstoši tās darbībai
noteiktā preču ražošanas, sadales vai pakalpojumu jomā kārtojami eksāmeni
profesionālās kvalifikācijas ieguvei un kurai ir tiesības izsniegt pirmajam,
otrajam vai trešajam līmenim atbilstošu profesionālo kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus.";
aizstāt otrās daļas
3.punktā vārdus "uzņēmumā
(uzņēmējsabiedrībā) vai organizācijā"
ar vārdiem "pie komersanta vai
biedrībā".
3. Izteikt 3.panta pirmo
un otro daļu šādā redakcijā:
"(1) Likums reglamentē profesionālās pamatizglītības un
profesionālās vidējās izglītības īstenošanu un atbilstošas profesionālās
kvalifikācijas piešķiršanu.
(2) Pirmā un otrā
līmeņa profesionālās augstākās izglītības īstenošanu un atbilstošas
profesionālās kvalifikācijas piešķiršanu reglamentē Augstskolu likums un citi
normatīvie akti."
4. Izslēgt 6.panta pirmās
daļas 4.punktu.
5. 7.pantā:
izslēgt 1.punktu;
izteikt 2.punktu šādā redakcijā:
"2) nosaka profesiju standartu izstrādes kārtību;";
aizstāt 5.punktā vārdus "formu
un izsniegšanas kārtību" ar
vārdiem "formu,
izgatavošanas un izsniegšanas kārtību";
papildināt pantu ar 9. un 10.punktu šādā redakcijā:
"9) nosaka profesionālās izglītības iestāžu pedagoģiskā procesa
organizēšanai nepieciešamās dokumentācijas obligāto sarakstu;
10) nosaka centralizēto profesionālās kvalifikācijas eksāmenu
norises kārtību."
6. 8.pantā:
izteikt 6.punktu šādā redakcijā:
"6) organizē profesionālās
orientācijas un karjeras izglītības ieviešanu izglītības sistēmā;";
izslēgt 7.punktu;
izslēgt 8.punktā vārdus "koledžu
un".
7. 9.pantā:
aizstāt 4.punktā vārdus "darba devēju un citu sabiedrisko
organizāciju" ar vārdiem "darba devēju organizāciju un citu biedrību
vai nodibinājumu";
papildināt pantu ar otro
un trešo daļu šādā redakcijā:
"(2) Attiecībā uz Aizsardzības ministrijas padotībā esošajām valsts
profesionālajām izglītības iestādēm šajā pantā noteikto Aizsardzības
ministrijas kompetenci īsteno Nacionālie bruņotie spēki atbilstoši to darbību
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem.
(3) Attiecībā uz Iekšlietu ministrijas padotībā esošajām valsts
profesionālajām izglītības iestādēm šajā pantā noteikto Iekšlietu ministrijas
kompetenci īsteno Valsts policija, Valsts robežsardze un Valsts ugunsdzēsības
un glābšanas dienests atbilstoši to darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem."
8. Aizstāt 10.pantā vārdu "uzņēmējdarbības"
ar vārdu "komercdarbības".
9. 12.pantā:
aizstāt nosaukumā vārdus "darba devēju
un citu sabiedrisko organizāciju" ar vārdiem "darba devēju
organizāciju un citu biedrību vai nodibinājumu";
aizstāt pirmās daļas ievaddaļā vārdus
"darba devēju un citas sabiedriskās organizācijas" ar vārdiem
"darba devēju organizācijas un citas biedrības vai nodibinājumi";
aizstāt 4.punktā vārdus "darba devēju un
citu sabiedrisko organizāciju" ar vārdiem "darba devēju organizāciju
un citu biedrību vai nodibinājumu";
izslēgt otro daļu.
11. 15.pantā:
izslēgt pirmās daļas trešo un
ceturto teikumu;
papildināt pantu ar 1.1 daļu
šādā redakcijā:
"(11)
Profesionālās izglītības iestādēm atkarībā no tā, kas ir to dibinātāji, ir šāds
juridiskais statuss:
1) valsts dibinātajām
profesionālās izglītības iestādēm ir valsts tiešās pārvaldes iestādes statuss
vai valsts kapitālsabiedrības statuss;
2) pašvaldību dibinātajām
profesionālās izglītības iestādēm ir pastarpinātās pārvaldes iestādes statuss;
3) citu personu dibinātās
profesionālās izglītības iestādes ir komercsabiedrības vai nodibinājumi, kas
darbojas saskaņā ar Komerclikumu vai Biedrību un nodibinājumu likumu, ciktāl
tas nav pretrunā ar šo likumu.";
izslēgt ceturtajā daļā vārdus "koledžas vai";
izslēgt piektajā daļā vārdus "izņemot koledžas".
12. Izslēgt 16.panta pirmās daļas
3.punktu.
13. Izteikt 22.pantu šādā
redakcijā:
"22.pants. Profesionālās
izglītības saturu reglamentējošie pamatdokumenti
Profesionālās izglītības saturu
reglamentējošie pamatdokumenti ir šādi:
1) valsts profesionālās
izglītības standarts;
2) Profesiju klasifikators;
3) profesijas standarts;
4) profesionālās izglītības
programma."
14. Aizstāt 23.panta pirmajā daļā vārdus "valsts arodizglītības
standarts, valsts profesionālās vidējās izglītības standarts un valsts pirmā
līmeņa profesionālās augstākās izglītības standarts" ar vārdiem "valsts arodizglītības standarts un valsts
profesionālās vidējās izglītības standarts".
15. 24.pantā:
izteikt pirmo daļu šādā redakcijā:
"(1) Profesijas standarts atbilstoši Profesiju klasifikatorā
noteiktajām profesiju kvalifikācijas pamatprasībām nosaka profesionālās
darbības pamatuzdevumu veikšanai nepieciešamās vispārējās un profesionālās
zināšanas un prasmes, lai izstrādātu profesionālo mācību priekšmetu, praktisko
mācību, kvalifikācijas prakses un pārbaudījumu saturu.";
izslēgt otro un trešo daļu.
16. Izslēgt 26.panta 4.punktu.
17. Izteikt 27.panta devīto daļu
šādā redakcijā:
"(9) Uzņemšanas
noteikumus izglītības programmā pirmā līmeņa profesionālās kvalifikācijas
ieguvei vai profesionālās ievirzes izglītības programmā nosaka attiecīgā
izglītības programma."
18. 28.pantā:
izslēgt otrās daļas 4.punktu;
izslēgt piektajā daļā vārdus "vai ne mazāk kā 30 procentus no
valsts pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības standartā noteiktā
obligātā satura apjoma".
19. 29.pantā:
izslēgt pirmās daļas otro teikumu;
izslēgt trešo daļu;
izslēgt ceturtās daļas otro teikumu.
20. Izslēgt 30.panta ceturto daļu.
21. Izslēgt 32.pantu.
22. Izteikt 33.panta otro daļu šādā redakcijā:
"(2) Ja valsts profesionālās izglītības iestāde izvietota valsts
nekustamajā īpašumā, šis īpašums ierakstāms zemesgrāmatā uz valsts vārda tās
ministrijas personā, kuras padotībā ir
attiecīgā izglītības iestāde, ja Ministru kabinets nav noteicis citādi."
23. Papildināt pārejas noteikumus ar 6., 7. un 8.punktu šādā redakcijā:
"6. Šā likuma 1.panta 2.1 punktā
noteiktās tiesības eksaminācijas centriem izsniegt pirmajam, otrajam vai
trešajam līmenim atbilstošus profesionālo kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
stājas spēkā 2007.gada 1.janvārī.
7. Ministru kabinets līdz 2006.gada 31.jūlijam izdod šā likuma 7.panta
5., 9. un 10.punktā minētos noteikumus.
8. Šā likuma 18.pantā noteiktās tiesības strādāt par pedagogu
profesionālās izglītības iestādē ir personai, kura apgūst augstāko profesionālo
izglītību, kas atbilst Ministru kabineta noteikumos noteiktajām profesionālās
izglītības iestādes pedagoga profesionālās kvalifikācijas prasībām, bet ne
ilgāk kā līdz 2011.gada 1.septembrim."
Izglītības un zinātnes ministra vietā
labklājības ministre
D.Staķe
Grozījumi
Profesionālās izglītības likumā
anotācija
1. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|||||||||
1. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Profesionālās izglītības likums ir pieņemts 1999.gada
10.jūnijā. Spēkā esošā Profesionālās izglītības likuma redakcija ir
saskaņojama ar Izglītības likuma, Augstskolu likuma, Komerclikuma, Valsts
pārvaldes iekārtas likuma, Administratīvā procesa likuma un Darba likuma
prasībām. Administratīvā procesa likums skaidri definē atšķirību starp
iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem un nosaka valsts institūciju
kompetenci normatīvo aktu pieņemšanā. Līdzšinējā spēkā esošajā Profesionālās
izglītības likuma redakcijā ir pretrunas ar Administratīvā procesa likumu un
Valsts pārvaldes iekārtas likumu jautājumā par valsts institūciju tiesībām
izdot ārējos normatīvos aktus. Ja netiek
veikti attiecīgi grozījumi Profesionālās izglītības likumā, netiek
nodrošināta Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likuma pārejas
noteikumu 6.punkta izpilde, kas paredz, ka Ministru kabinets līdz 2005.gada
1.janvārim izstrādā un iesniedz Saeimai likumprojektus par nepieciešamajiem
grozījumiem likumos attiecībā uz pārvaldes iestādes kompetenci izdot ārējus
normatīvos aktus. Tā kā nav notikusi Administratīvā procesa likuma spēkā
stāšanās likuma pārejas noteikumu 6.punkta savlaicīga izpilde, ir radies
pamats iespējamām pretrunām saistībā ar Administratīvā procesa likuma
16.panta pirmās daļas un Valsts pārvaldes iekārtas likuma 72.panta ceturtās
daļas izpildi. Lai nodrošinātu vienotu valsts politiku un attīstības stratēģiju
izglītībā un garantētu indivīda
vienlīdzīgas tiesības uz kvalitatīviem pakalpojumiem izglītībā, kā arī
novērstu iespējamās pretrunas saistībā ar Administratīvā procesa likuma
16.panta pirmās daļas un Valsts pārvaldes iekārtas likuma 72.panta ceturtās
daļas normu ievērošanu, nepieciešams precizēt un paplašināt Ministru kabineta
kompetenci izdot ārējus normatīvos aktus. Saskaņā ar Ministru kabineta 2005.gada
4.marta rīkojumu Nr. 147 Par Koncepciju par izglītības, kultūras, veselības
aprūpes un sociālās aprūpes nozares valsts institūciju (izņemot augstskolas)
juridisko statusu, kas tika izstrādāta, lai nodrošinātu ministriju padotībā
esošo iestāžu juridiskā statusa atbilstību Komerclikumam un Valsts pārvaldes
iekārtas likuma pārejas noteikumu 2.punktam, ir noteikts, ka līdz 2004.gada
1.oktobrim valsts profesionālās izglītības iestādes, kurām ir bezpeļņas
organizācijas statuss, tiek pārveidotas par valsts budžeta iestādēm vai
valsts kapitālsabiedrībām. Komerclikums neparedz uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību)
darbību bezpeļņas organizāciju formā. Valsts pārvaldes iekārtas likuma
7.pants nosaka divas valsts pārvaldes iestāžu padotības formas pakļautību
un pārraudzību. Profesionālās izglītības likumā nepieciešams noteikt
profesionālo izglītības iestāžu juridisko statusu, kā arī precizēt padotības
formu. Vienots
augstākās izglītības sistēmas regulējums, kas nodrošinātu programmu
pēctecību, iekļauts 2005.gada 23.augusta Ministru kabineta noteikumos Nr.635
Grozījumi Augstskolu likumā. Spēkā esošā Profesionālās izglītības likuma
redakcija reglamentē koledžu darbību. Izglītības
likums reglamentē, ka Ministru kabinets nosaka vienotu valsts politiku un
stratēģiju izglītībā un iesniedz Saeimā apstiprināšanai izglītības attīstības
koncepciju turpmākajiem četriem gadiem. Aizsardzības
ministrijas un Iekšlietu ministrijas profesionālās izglītības mācību iestādēs
ir šaura specializācija, un tajās iegūtās zināšanas ir izmantojamas tikai
attiecīgajā dienestā. Lai minēto iestāžu vadītāji varētu risināt ar izglītību
saistītos jautājumus, nepieciešams
nodot profesionālās izglītības iestādes attiecīgās Aizsardzības ministrijas
vai Iekšlietu ministrijas iestādes padotībā,
ko neparedz spēkā esošā Profesionālās izglītības likuma redakcija. Profesionālās izglītības
likumā lietotā terminoloģija neatbilst Komerclikumam. Labklājības ministrija ir sagatavojusi likumprojektu Grozījumi Darba
likumā, nosakot Ministru kabinetam deleģējumu izdot noteikumus par Profesiju
klasifikatoru un tā aktualizēšanas kārtību. |
||||||||
2. Normatīvā akta projekta būtība |
Profesionālās izglītības likuma 3.pants, 6.panta pirmās daļas 4.punkts, 8.panta 8.punkts, 15.panta pirmā, ceturtā un piektā daļa, 16.panta pirmās daļas 3.punkts, 23.panta pirmā daļa, 26.panta 4.punkts, 28.panta otrās daļas 4.punkts, 30.panta ceturtā daļa un 32.pants reglamentē koledžu darbību. Tiesību normas, kas reglamentē koledžu darbību, ir ietvertas Ministru kabineta 2005.gada 23.augusta noteikumos Nr.635 Grozījumi Augstskolu likumā, lai nodrošinātu programmu pēctecību, un atbilstoši noteikumiem svītrotas no Profesionālās izglītības likuma. Izslēdzot 7.panta
1.punktu, novērsta Profesionālās izglītības likuma 7.panta 1.punkta pretruna
ar Izglītības likuma 14.panta 18.punktu, kas nosaka, ka Ministru kabinets
nosaka vienotu valsts politiku un stratēģiju izglītībā un iesniedz Saeimā
apstiprināšanai izglītības attīstības koncepciju turpmākajiem četriem gadiem. Atbilstoši Valsts
pārvaldes iekārtas likuma 72.panta ceturtajai daļai un Administratīvā procesa likuma 16.panta pirmajai daļai ir
precizēta Ministru kabineta, Izglītības un zinātnes ministrijas un citu
ministriju kompetence. Grozījumi Profesionālās izglītības likuma 7.pantā
paredz Ministru kabinetam nodot tās Izglītības un zinātnes ministrijas
kompetences, kas neatbilst Valsts pārvaldes iekārtas likuma regulējumam. Likumprojektā iekļauti
grozījums Profesionālās izglītības likuma 9.pantā, kas nosaka Aizsardzības
ministrijas un Iekšlietu ministrijas kompetences īstenotājus, lai efektīvi
organizētu profesionālo sagatavošanu un pilnveidošanu, kā arī citus ar
izglītību saistītos jautājumus. Izslēgta likuma 12.panta
otrā daļa un 13.pants, kas nenosaka no Valsts pārvaldes iekārtas likuma
atšķirīgu regulējumu. Atbilstoši
Ministru kabineta 2005.gada 4.marta rīkojumam Nr.147 Par Koncepciju par
izglītības, kultūras, veselības aprūpes un sociālās aprūpes nozares valsts
institūciju (izņemot augstskolas) juridisko statusu papildināts likuma
15.pants ar pirmo prim daļu, lai nodrošinātu ministriju padotībā esošo
iestāžu juridiskā statusa atbilstību Komerclikumam un Valsts pārvaldes
iekārtas likumam, kā arī precizēta valsts profesionālās izglītības iestāžu
padotības forma. Likumprojekta 22.pantā
iekļauts grozījums, kas precizē Profesionālās izglītības likuma 18.pantu un
nosaka tiesības personai strādāt par pedagogu profesionālās izglītības
iestādē, lai sekmētu jaunu pedagogu iesaistīšanos darbā izglītības iestādēs. Lai saskaņotu likuma normas ar grozījumiem Darba
likumā, kas nosaka, ka Profesiju klasifikatoru un tā aktualizēšanas kārtību
nosaka Ministru kabinets,
nepieciešams izteikt Profesionālās izglītības likuma 22.pantu
Profesionālās izglītības saturu reglamentējošie pamatdokumenti jaunā
redakcijā, kā arī precizēt likuma 24.pantu Profesijas standarts un izteikt
jaunā redakcijā likuma 7.panta Ministru kabineta kompetence 2.punktu. Tiek veikti redakcionāli
precizējumi, lai sekmētu likumā noteikto tiesību normu ievērošanu un
saskaņotu likuma normas ar citiem likumiem. |
||||||||
3. Cita informācija |
Nav |
||||||||
II. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību |
|||||||||
1. Ietekme uz
makroekonomisko vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
2. Ietekme uz
uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
3. Sociālo seku
izvērtējums |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
4. Ietekme uz vidi |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
5. Cita informācija |
Nav |
||||||||
III. Kāda var būt
normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un
pašvaldību budžetiem |
|||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads 2006. |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji piecu gadu laikā
pēc kārtējā gada |
||||||
|
2006. |
2007. |
2008. |
2009. |
2010. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
||||
2. Izmaiņas budžeta
izdevumos |
Likumpro- jekts tiek
īstenots budžeta ietvaros |
Likumpro- jekts tiek
īstenots budžeta ietvaros |
Likumpro- jekts tiek
īstenots budžeta ietvaros |
Likumpro- jekts tiek
īstenots budžeta ietvaros |
Likumpro- jekts tiek
īstenots budžeta ietvaros |
||||
3. Finansiā lā ietekme |
Likumprojekts šo
jomu neskar |
Likumprojekts šo
jomu neskar |
Likumprojekts šo
jomu neskar |
Likumprojekts šo
jomu neskar |
Likumprojekts šo
jomu neskar |
||||
4. Progno- zējamie kompensē- jošie pasākumi
papildu izdevumu finansēšanai |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
Likumpro- jekts šo jomu
neskar |
||||
5. Detalizē- jams finansiālā
pamatojuma aprēķins |
Nav |
Nav |
Nav |
Nav |
Nav |
||||
6. Cita
informācija |
Nav |
Nav |
Nav |
Nav |
Nav |
||||
IV. Kāda var būt normatīvā
akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
|||||||||
1. Kādi normatīvie akti
(likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti
to projekti. Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru
izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi
un galvenos satura punktus, kā arī
termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
Saskaņā ar iesniegtajiem
likuma grozījumiem tiek izstrādāti arī Ministru kabineta noteikumi par
centralizēto profesionālās kvalifikācijas eksāmenu norises kārtību;
profesionālās izglītības iestāžu pedagoģiskā procesa organizēšanai
nepieciešamo obligāto dokumentāciju. Šie Ministru kabineta noteikumi tiek
sagatavoti, lai atbilstoši Valsts pārvaldes iekārtas likumam precizētu un paplašinātu Ministru kabineta
kompetenci izdot ārējus normatīvos aktus. Šo noteikumu projektus
paredzēts izstrādāt līdz 2006.gada 1.jūlijam. Nepieciešami grozījumi Augstskolu likumā, jo Profesionālās izglītības
likumā nav vairs iekļauts deleģējums Ministru kabinetam noteikt profesijas
standartus. Līdz ar to nebūs juridiska pamata Ministru kabinetam izdot
profesijas standartus augstākajā izglītībā. |
||||||||
2. Cita informācija |
Nav |
||||||||
V. Kādām Latvijas
starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts |
|||||||||
1. Saistības pret Eiropas
Savienību |
Likumprojekts šo jomu
neskar |
||||||||
2. Saistības pret citām
starptautiskajām organizācijām |
Likumprojekts šo jomu
neskar |
||||||||
3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošiem divpusējiem un
daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Likumprojekts šo jomu
neskar |
||||||||
4. Atbilstības izvērtējums |
Likumprojekts šo jomu
neskar |
||||||||
VI. Kādas konsultācijas
notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
|
||
1. Ar kurām nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas notikušas ar Latvijas Darba devēju konfederāciju un
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienību. |
|
|
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsts, iestrādāti
tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Minētās organizācijas atbalsta izstrādāto likumprojektu. Daļa
iesniegto priekšlikumu iestrādāti likumprojektā (priekšlikumi, kas attiecas
uz Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Komerclikuma un Administratīvā procesa
likuma prasībām). |
|
|
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir
sabiedriskās domas viedoklis |
Sabiedrības informēšanas pasākumi nav veikti. |
|
|
4. Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
Konsultācijas nav notikušas. |
|
|
VII. Kā tiks nodrošināta
normatīvā akta izpilde |
|||
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un (vai)
pašvaldību puses, vai tiek radītas
jaunas valsts institūcijas, vai papildinātas esošo institūciju funkcijas |
Normatīvā akta (izņemot likumprojekta 2.panta pirmās daļas grozījumu,
kas stājas spēkā 2007.gada 1.janvārī, un 12.pantu, kas stājas spēkā pēc
likuma Grozījumi Darba likumā stāšanās spēkā) izpilde iespējama uzreiz pēc
tā pieņemšanas. Jaunu papildu funkciju noteikšana valsts institūcijām un
papildu finansējums nav nepieciešams. |
||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Par normatīvā akta ieviešanu sabiedrība tiks informēta, publicējot
pieņemto normatīvo aktu laikrakstā Latvijas Vēstnesis, NAIS un Izglītības
un zinātnes ministrijas mājas lapā. |
||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu
ierobežo |
Normatīvais akts neierobežo indivīda tiesības. |
||
Izglītības
un zinātnes ministre I.Druviete
Valsts
sekretāra p.i. |
Par
kontroli atbildīgā amatpersona |
Juridiskā
departamenta direktors |
Profesionālās
izglītības un tālākizglītības departamenta direktors |
|
|
|
|
J.Čakste |
L.Grošteina |
E.Martinsons |
G.Krusts |
|
|
|
|
25.01.2006. 10: 00
1508
G.Krusts
7047819
gunars.krusts@izm.gov.lv