Likumprojekts
Par starptautisko
organizāciju noteikto sankciju ieviešanu
Latvijas Republikā
1.pants. Likumā ir lietoti šādi termini:
1) starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas atbilstoši
starptautiskajām publiskajām tiesībām noteikti ierobežojumi, kuri piemērojami
attiecībās ar valsti vai pret citu adresātu, ko noteikusi starptautiskā
organizācija, un kuru mērķis ir panākt tādu valsts rīcību, kas nodrošinātu vai
atjaunotu mieru, drošību un tiesiskumu valstī, pret kuru ir vērsti attiecīgie
ierobežojumi, vai attiecībā uz minēto citu adresātu vai reģionā kopumā.
Latvijas Republikā pastāv šādi ierobežojumu veidi (noteikumi par sankcijām pret
valsti attiecināmi arī uz minēto citu adresātu, ja no likuma neizriet citādi):
a) finanšu ierobežojumi ierobežojumi attiecībā uz finanšu
instrumentiem un finanšu līdzekļiem, kas pieder valstij, ko noteikusi
starptautiskā organizācija, vai ar šo valsti saistītajām personām,
b) civiltiesiskie ierobežojumi ierobežojumi attiecībā uz
jebkāda veida darījumiem ar ekonomiskajiem resursiem vai līdzekļiem, kas nav
finanšu līdzekļi vai instrumenti, ja šo darījumu rezultātā minētie resursi vai
līdzekļi maina īpašnieku, valdītāju vai turētāju un šo darījumu mērķis ir radīt
finanšu instrumentus, finanšu līdzekļus vai cita veida ekonomiskos resursus vai
līdzekļus, ar valsti, ko noteikusi starptautiskā organizācija, vai ar šo valsti
saistītajām personām,
c) ceļošanas ierobežojumi ierobežojumi ceļot starptautiskās
organizācijas dalībvalsts teritorijā personām, kas ir saistītas ar valsti, ko
noteikusi starptautiskā organizācija;
2) atbildīgā iestāde iestāde, kura saskaņā ar šo likumu ir
atbildīga par starptautisko organizāciju noteikto sankciju ieviešanu;
3) lēmums
par starptautisko organizāciju noteikto sankciju piemērošanu dokuments,
ko izdod atbildīgā iestāde, lai ieviestu ierobežojumus, kas paredzēti Ministru
kabineta noteikumos vai Eiropas Savienības Padomes regulā, ar kuru ir ieviestas
starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas pret kādu valsti;
4) lēmums par starptautisko organizāciju noteikto sankciju
piespiedu izpildi izpildu dokuments, ko izdod atbildīgā iestāde, lai
ieviestu civiltiesiskos ierobežojumus, kas paredzēti Ministru kabineta
noteikumos vai Eiropas Savienības Padomes regulā, ar kuru ir ieviestas
starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas pret kādu valsti.
2.pants. Likuma mērķis ir noteikt starptautisko
organizāciju noteikto sankciju ieviešanas kārtību Latvijas Republikā.
3.pants. Visiem Latvijas Republikā reģistrētajiem finanšu
un kapitāla tirgus dalībniekiem ir aizliegts veikt visu veidu operācijas ar
finanšu instrumentiem un finanšu līdzekļiem, kas daļēji vai pilnībā, tieši vai
netieši pieder valstīm vai personām, pret kurām saskaņā ar Ministru kabineta
noteikumiem vai Eiropas Savienības Padomes regulu ir ieviesti finanšu
ierobežojumi.
4.pants. Reģistros,
kuriem ir publiskās ticamības raksturs un kuru ieraksts apstiprina personas
mantiskās tiesības, un citos reģistros, ja ieraksts tajos norāda uz personas
mantiskajām tiesībām, ir aizliegts reģistrēt personas, pret kurām saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem vai Eiropas Savienības Padomes
regulu ir ieviesti civiltiesiskie ierobežojumi, kā arī
īpašumus, kas tām pieder vai pār kuriem tās īsteno efektīvu kontroli.
5.pants. (1) Ir aizliegts veikt civiltiesiskus darījumus
ar jebkāda veida ekonomiskajiem vai finanšu resursiem vai līdzekļiem vai to
daļām, kas ir valsts vai ar valsti saistīto personu īpašumā, valdījumā vai
turējumā vai pār kuriem tās īsteno efektīvu kontroli, ja ar Ministru kabineta
noteikumiem vai Eiropas Savienības Padomes regulu ir ieviesti civiltiesiskie
ierobežojumi attiecībā pret šo valsti.
(2) Ministru kabinets, izdodot Ministru kabineta noteikumus, var,
ievērojot starptautisko organizāciju noteikto sankciju mērķi, noteikt, uz kāda
veida darījumiem vai līguma priekšmetiem attiecas šā panta pirmajā daļā
norādītais aizliegums.
6.pants. Personām, pret kurām saskaņā ar Ministru kabineta
noteikumiem vai Eiropas Savienības Padomes regulu ir ieviesti ceļošanas
ierobežojumi, ir aizliegts ieceļot Latvijas Republikas teritorijā.
7.pants. Ārlietu ministrija informē Ministru kabinetu
par starptautisko organizāciju noteiktajām sankcijām, to pagarināšanu, maiņu un
izbeigšanu.
8.pants. Ministru kabinets izdod noteikumus par starptautisko
organizāciju noteikto sankciju ieviešanu, pagarināšanu, maiņu un izbeigšanu un
nosaka pasākumus, kas veicami to īstenošanai Latvijas Republikā.
9.pants. Ārlietu ministrija informē starptautiskās
organizācijas par Ministru kabineta ieviestajām attiecīgo starptautisko
organizāciju noteiktajām sankcijām Latvijas Republikā.
10.pants. (1) Par starptautisko organizāciju (tai skaitā
Eiropas Savienības Padomes regulā) noteikto sankciju ieviešanu ir atbildīgas
šādas iestādes:
1) Finanšu un kapitāla tirgus komisija attiecībā uz finanšu
ierobežojumiem;
2) Tieslietu ministrija attiecībā uz civiltiesiskajiem
ierobežojumiem;
3) Iekšlietu ministrija attiecībā uz ceļošanas ierobežojumiem.
(2) Ministru kabinets, izdodot Ministru kabineta noteikumus, papildus
šā panta pirmajā daļā minētajām iestādēm var norādīt arī citas atbildīgās
iestādes.
11.pants. Atbildīgā iestāde veic nepieciešamos pasākumus,
lai īstenotu starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas atbilstoši Ministru
kabineta noteikumiem vai Eiropas Savienības Padomes regulai.
12.pants. Ārlietu ministrija informē atbildīgās iestādes par
personām, kurām tiek piemēroti ierobežojumi, kas ieviesti saskaņā ar Ministru
kabineta noteikumiem.
13.pants. Atbildīgās iestādes vadītājs vai viņa pilnvarotā persona atbilstoši
pilnvarām, ja nepieciešams, pieņem lēmumu par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piemērošanu vai lēmumu par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piespiedu izpildi, lai atbilstoši Ministru kabineta
noteikumos vai Eiropas Savienības Padomes regulā noteiktajam apmēram piemērotu
ierobežojumus konkrētai personai.
14.pants. (1) Lēmuma par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piemērošanu vai lēmuma par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piespiedu izpildi izdošanu, apstrīdēšanu un pārsūdzēšanu
nodrošina Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā, ja šis likums
nenosaka citu kārtību.
(2) Lēmuma par starptautisko organizāciju noteikto sankciju piespiedu izpildi
Civilprocesa likumā noteiktajā kārtībā nodrošina zvērināts tiesu izpildītājs.
15.pants. Lēmums par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piemērošanu vai lēmums par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piespiedu izpildi satur šādu informāciju:
1) atbildīgās iestādes nosaukums un adrese;
2) adresāts (fiziskās personas vārds, uzvārds un citas atbildīgās
iestādes rīcībā esošās ziņas par personu vai juridiskās personas nosaukums,
adrese un reģistrācijas numurs);
3) lēmuma
pamatojums;
4) piemērojamās tiesību normas;
5) adresātam uzliktais tiesiskais pienākums (noteikta rīcība vai noteiktas
rīcības aizliegums) vai tam noraidītās tiesības;
6) norāde, kur un kādā termiņā šo administratīvo aktu var apstrīdēt
vai pārsūdzēt.
16.pants. Lēmums par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju piemērošanu vai lēmums par sankciju piespiedu izpildi stājas
spēkā tā pieņemšanas dienā, un tā apstrīdēšana vai pārsūdzēšana neaptur tā
izpildi.
17.pants. Ja Ministru kabinets atceļ noteikumus vai Eiropas
Savienības Padome atceļ regulu, ar kuru ir ieviestas starptautisko organizāciju
noteiktās sankcijas, atbildīgā iestāde, ja tā ir pieņēmusi lēmumu par
starptautisko organizāciju noteikto sankciju piespiedu izpildi, par to informē
Zvērinātu tiesu izpildītāju padomi.
Ar šā likuma spēkā stāšanos spēku zaudē likums "Par starptautisko
organizāciju noteikto sankciju režīmu Latvijas Republikā" (Latvijas
Vēstnesis, 2000, 117./118.nr.).
Ārlietu ministra vietā
finanšu ministrs
O.Spurdziņš
Likumprojekta Par starptautisko organizāciju noteikto sankciju ieviešanu
Latvijas Republikā anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|||||||||||||
1.
Pašreizējās situācijas raksturojums |
Pašreiz
starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas pret trešo valsti vai pret
personām, kas ir saistītas ar trešo valsti regulē 2000. gada 16. marta likums
Par starptautisko organizāciju noteikto sankciju režīmu Latvijas
Republikā. Likums regulē sankciju
ieviešanas formālo pusi, tomēr nepietiekami nosaka sankciju ieviešanas
praktisko pusi, kas bieži apgrūtina iespēju
iestādēm, kas ievieš sankcijas pret konkrētām personām, spert
pietiekami efektīvus soļus to īstenošanai. Likums nosaka, ka Ministru
kabinets un Ārlietu ministrija ir
atbildīgi par sankciju ieviešanu, nosakot, ka Ministru kabinets
nepieciešamības gadījumā var norādīt arī citas līdzatbildīgās institūcijas.
Tomēr, ievērojot iestāžu kompetenci, tās nevar efektīvi ieviest visas
starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas. Likumā arī nav regulēts
jautājums par finanšu līdzekļu plūsmas apturēšanu konkrētu personu kontos, kā
arī jautājums par ekonomisko resursu iesaldēšanu, kas nav finanšu līdzekļi.
Ievērojot iepriekšminēto, valsts pārvaldes iestādēm nav iespējams pietiekami
efektīvi koordinēt pieņemtos lēmumus, lai nodrošinātu efektīvu sankciju
ieviešanu, kā arī veikt attiecīgus pasākumus, lai apturētu finanšu līdzekļu
plūsmu personām pret kurām starptautiskās organizācijas ir noteikušas
sankciju režīmu. Saskaņā
ar Krimināllikuma 84. pantu par tīšu normatīvo aktu pārkāpšanu, kas nosaka
starptautisko organizāciju noteikto sankciju ieviešanu, personai piemērojamā
sankcija ir brīvības atņemšana līdz 8 gadiem ar vai bez mantas konfiskācijas.
Tiesiskas regulējums, ko paredz spēkā esošais likums, ir samērā neprecīzs un
neskaidrs, jo fiziskām vai juridiskām personām nebija iespējams iepazīties ar
personu sarakstu pret kurām ir noteikti attiecīgie ierobežojumi. Lai risinātu
augstākminētās problēmas, Ministru kabinets 2004. gada 14. jūlijā
apstiprināja Koncepciju Par Koncepciju par starptautisko organizāciju
noteikto sankciju režīmu īstenošanas mehānismu Latvijā saistībā ar finanšu
aktīvu un ekonomisko resursu iesaldēšanu un šādu aktīvu un ekonomisko resursu
plūsmas ierobežošanu. Koncepcija paredz likumā noteikt kompetentās iestādes,
kas ir tieši atbildīgas par dažāda veida sankciju ieviešanu, dažādu sankciju
veidu definējumu, kas ļautu arī precīzāk noteikt, kuras valsts pārvaldes
iestādes ir nepieciešams iesaistīt sankciju ieviešanā, paredzēt
funkcionētspējīgu informācijas aprites mehānismu. Papildus Koncepcijā
paredzētajam, likumprojektā tika iekļautas normas, kas regulē personu
pārvietošanās ierobežojumus. Saskaņā ar esošo tiesisko regulējumu ceļošanas
ierobežojumi tiek noteikti ar Ministru kabineta noteikumiem, ieviešot
sankcijas pret citu valsti [tā pat kā cita veida sankcijas]. Ievērojot to, ka
galvenie sankciju veidi tiek definēti pašā likumprojektā [pamatojoties uz
Koncepciju], tika nolemts arī trešo sankciju grupu definēt likumprojektā. |
||||||||||||
2.
Normatīvā akta projekta būtība |
Likumprojekts
nosaka kārtību, kāda veidā starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas
pret trešo valsti vai ar trešo valsti saistītajām personām tiek ieviestas
Latvijas Republikā, kā arī konkretizē Krimināllikuma 84. panta darbības apjomu. |
||||||||||||
3.Cita
informācija |
- |
||||||||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības
un tautsaimniecības attīstību
|
|||||||||||||
1.
Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Jūtama ietekme nav paredzama. |
||||||||||||
2.
Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Likumprojekts pozitīvi ietekmēs uzņēmējdarbības vidi,
jo likums paredz vienkāršu un precīzu sankciju ieviešanas mehānismu, kas dod
iespēju personām vienkāršā veidā konstatēt, vai pret kādu personu vai valsti
Latvijas Republikā pastāv kāda veida aizliegumi veikt civiltiesiskus
darījumus. Šī informāciju būs fiksēta visos pastāvošajos Latvijas Republikas
publiskajos reģistros (aizliegums attiecībā pret konkrētu personu). |
||||||||||||
3.
Sociālo seku izvērtējums |
Sociālo
seku nav |
||||||||||||
4.
Ietekme uz vidi |
Ietekmes
uz vidi nav |
||||||||||||
5.
Cita informācija |
|
||||||||||||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem tūkst. Ls |
|||||||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada |
||||||||||
1 |
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
|
||||||||
1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
2. Izmaiņas budžeta izdevumos |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
3. Finansiālā ietekme |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
4.Prognozējamie
kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||
5.Detalizēts
finansiālā pamatojuma aprēķins |
Likumprojekts šo jomu neskar |
||||||||||||
6.
Cita informācija |
Likumprojektam
nav tiešas ietekmes uz valsts budžetu. Saskaņā ar Koncepciju par starptautisko organizāciju noteikto sankciju režīmu
īstenošanas mehānismu Latvijā saistībā ar finanšu aktīvu un ekonomisko
resursu iesaldēšanu un šādu aktīvu un resursu plūsmas ierobežošanu sankciju
režīma piespiedu izpildi īstenos zvērināti tiesu izpildītāji. Likumprojektā
Tieslietu ministrija ir noteikta kā atbildīgā iestāde par civiltiesisko
ierobežojumu ieviešanu. Tieslietu ministrija sankciju ieviešanai vairākus
noteiktos pasākumus varēs īstenot tikai ar tiesu izpildītāju līdzdalību, kuri
to veiks Civilprocesa likuma noteiktajā kārtībā. Saskaņā ar minēto koncepciju
šim mērķim Tieslietu ministrijai ir nepieciešami papildu budžeta līdzekļi LVL
50 000 tiesu izpildītāju nepieciešamo izdevumu un amata atlīdzības
takses apmērā segšanai. Norādītās summas aprēķini tiks uzrādīti Tieslietu
ministrijas sagatavotajos likumprojektos Grozījumi Tiesu izpildītāju likumā
un Grozījumi Civilprocesa likumā. Vienlaikus papildu budžeta līdzekļi būs
nepieciešami arī Uzņēmuma reģistra sistēmu pārveidei, lai varētu atpazīt
fiziskas personas - ārvalstniekus. Precīzs papildu budžeta līdzekļu aprēķins
tiks noteikts, virzot likumprojektu Grozījumi likumā Par Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistru |
||||||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo
tiesību normu sistēmu |
|||||||||||||
1.
Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod
un vai ir sagatavoti to projekti. Attiecībā
uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta
izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un satura galvenos
punktus, kā arī termiņu, kādā ir paredzēts šos noteikumus izstrādāt |
1) Nepieciešams izdarīt
Grozījumus likumā Par Uzņēmumu reģistru. Grozījumu projektu ir sagatavojusi
Tieslietu ministrija; 2) Nepieciešams izdarīt
Grozījumus Civilprocesa likumā. Grozījumu projektu ir sagatavojusi Tieslietu
ministrija; 3) Nepieciešams izdarīt
grozījumus Tiesu izpildītāju likumā. Grozījumu projektu ir sagatavojusi
Tieslietu ministrija. 4) Attiecībā uz likuma 9.
pantā minētajiem Ministru kabineta noteikumiem, tie būs jāizdod katrā
konkrētajā gadījumā no jauna, jo tie noteiks konkrētu sankciju piemērošanu
pret konkrētu valsti vai ar valsti saistītajām personām, saskaņā ar
starptautisko organizāciju pilnvaroto institūciju pieņemtajiem lēmumiem. |
||||||||||||
2.
Cita informācija |
|
||||||||||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst
normatīvais akts
|
|||||||||||||
1.
Saistības pret Eiropas Savienību |
Likumprojektā
ietvertais tiesiskais regulējums atbilst Eiropas Kopienas dibināšanas līgumā
un Eiropas Savienības līgumā ietvertajām valstu saistībām attiecībā uz
ekonomisko vai cita veida attiecību
pārtraukšanu vai kapitāla kustības ierobežošanu ar trešajām valstīm un ar šīm valstīm saistītajām personām
(Eiropas Kopienas dibināšanas līguma 60, 301 un 308. pants un Eiropas
Savienības līguma 15. pants)
|
||||||||||||
2.
Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Likumprojekts
atbilst saistībām, ko Latvija ir uzņēmusies kā ANO dalībvalsts, ieviešot
pasākumus, ko ANO Drošības padome ir noteikusi par nepieciešamiem, pieņemot
rezolūciju, pamatojoties uz 1945. gada ANO Statūtu 7. nodaļu.
Likumprojekts paredz arī
iespēju ieviest citu starptautisko organizāciju noteiktās sankcijas pret kādu
valsti. Uz doto brīdi citas starptautiskās organizācijas, ievērojot ANO
vadošo lomu miera nodrošināšanā pasaulē, nav noteikušas dalībvalstīm
juridisku pienākumu ieviest sankcijas pret citām valstīm, kas pārsniegtu ANO
Drošības padomes rezolūcijās, kas pieņemtas ANO Statūtu 7. nodaļas ietvaros,
robežas, tomēr, pamatojoties uz vairāku citu starptautisko izrādīto
iniciatīvu, valstīm pastāv iespējas ieviest sankcijas pret kādu valsti,
pamatojoties uz šīs organizācijas politiskajiem uzstādījumiem, kas, lai gan
nav juridiski saistoši, uzliek valstīm politisku pienākumu īstenot to
organizāciju politiskos mērķus, kuru dalībvalstis tās ir. |
||||||||||||
3.
Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem
starptautiskajiem līgumiem |
Noteikumu
projekts šo jomu neskar
|
||||||||||||
4.
Atbilstības izvērtējums - |
|||||||||||||
Attiecīgie
EK tiesību akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Kopienu tiesas
spriedumi, vadlīnijas u.tml.), numurs, pieņemšanas datums, nosaukums,
publikācija |
Noteikumu
projekts šo jomu neskar
|
||||||||||||
Latvijas tiesību akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
ES tiesību akta un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/ neatbilst) |
Komentāri |
||||||||||
5.
Cita informācija |
Eiropas savienības Padome pieņem regulas par
noteiktu sankciju ieviešanu attiecībā pret trešajām valstīm izvērtējot katru
konkrēto gadījumu. |
||||||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot
normatīvā akta projektu
|
|||||||||||||
1. Ar
kurām nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas konsultācijas |
Konsultācijas nav notikušas
|
||||||||||||
2.
Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādātie tās
iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
-
|
||||||||||||
3.
Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās
domas viedoklis |
Sabiedrības informēšanas pasākumi nav notikuši
|
||||||||||||
4.
Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
Nav notikušas
|
||||||||||||
5.
Cita informācija |
_ |
||||||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde
|
|||||||||||||
1. Kā
tiks nodrošināta tiesību akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses -
vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo
institūciju funkcijas |
Netiek radītas
jaunas valsts institūcijas. |
||||||||||||
2. Kā
sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
Tiesību
akts tiks publicēts Latvijas
Vēstnesī |
||||||||||||
3. Kā
indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja likums viņu ierobežo |
Jebkura
fiziska vai juridiska persona varēs pārsūdzēt administratīvo aktu, kas ir
izdots, pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumiem saskaņā ar Administratīvā
procesa likumu, ciktāl šis likumprojekts
nenoteiks citu kārtību. Gadījumos, kad tiks pieņemts lēmums par
sankciju piespiedu izpildi, persona varēs aizstāvēt savas tiesības
Civilprocesa likuma noteiktajā kartībā. |
||||||||||||
4.
Cita informācija |
- |
||||||||||||
Ārlietu ministrs A.
Pabriks
Valsts
sekretāra p.i |
Juridiskā
departamenta direktora .p.i |
Par
kontroli atbildīgā amatpersonas p.i. |
Atbildīgā
amatpersona |
|
|
|
|
R.
Muciņš
|
I. Vojevodska
|
I.
Strūberga |
M.
Stepanovs |
27.07.2005 11:28
1437
M. Stepanovs
maris.stepanovs@mfa.gov.lv;
7016458