Kas ir Saeima?
Latvija ir neatkarīga demokrātiska republika. |
Tas nozīmē, ka vara valstī pieder Latvijas tautai. |
Tauta visus jautājumus nevar izlemt pati. |
Tāpēc tauta savus pārstāvjus ievēlē parlamentā. |
Latvijā parlamentu sauc par Saeimu kopš 1922. gada. |
|
Saeima nozīmē sapulce, kurā sanāk tautas pārstāvji. |
Ievēlētos tautas pārstāvjus sauc par deputātiem. |
Saeimā ievēlē 100 deputātus. |
Deputātiem ir jāstrādā sabiedrības labā. |
Tāpēc deputāti par savu darbu atbild tautas priekšā. |
Deputāti strādā četrus gadus. |
Pēc četriem gadiem ievēlē jaunus deputātus.
|