Informācija par iepirkuma “Saeimas Sēžu zāles informācijas sistēmas konferenču aparatūras piegāde, uzstādīšana un uzturēšana” sagatavošanai rīkoto apspriežu laikā uzdotajiem jautājumiem un sniegtajām atbildēm 

 

Latvijas Republikas Saeima kā pasūtītājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē 2019. gada 9. un 11. decembrī saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 18. panta otro daļu rīkoja apspriedes ar piegādātājiem un ražotājiem, lai sagatavotu iepirkumu “Saeimas Sēžu zāles informācijas sistēmas konferenču aparatūras piegāde, uzstādīšana un uzturēšana”.

 

Apspriežu mērķis bija veikt padziļinātu izpēti par tirgū pieejamajiem konferenču aparatūras risinājumiem un piegādātājiem, kas varētu piegādāt pasūtītāja vajadzībām piemērotas iekārtas.

 

Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 18. panta otro daļu un informatīvajā paziņojumā par apspriežu rīkošanu norādīto, pasūtītājs publicē apspriežu laikā ražotāju un piegādātāju uzdotos jautājumus un sniegtās atbildes:

 

1.Jautājums:

Kad plānots izsludināt atkārtotu iepirkumu un kad provizoriski plānots, ka būtu nepieciešama iekārtu uzstādīšana?

1.Atbilde:

Atkārtotu iepirkumu plānots izsludināt janvārī.

Iekārtu fiziskā uzstādīšana plānota jūnija beigās, jūlija sākumā. Informācija par uzstādīšanas laiku tiks precizēta un norādīta izsludinot iepirkumu.

 

2.Jautājums:

Tehniskās specifikācijas FP44 un FP45 prasības - Kādēļ iekārtām nepieciešamas fiziskas adreses?

2.Atbilde:

Tā kā arī turpmāk tiks izmantota Saeimas Sēžu zāles informācijas sistēmas (turpmāk – SSZIS) programmatūra, būs nepieciešama balsošanas pulšu fizisko adrešu ielāde SSZIS sistēmā, lai tās piesaistītu pareizajām deputātu darba vietām un tablo secībai, jo deputātu darba vietu izvietojums tiek atspoguļots uz Sēžu zāles displejiem. Tāpat balsošanas pulšu fiziskās adreses nepieciešamas, lai no SSZIS varētu ieslēgt balsošanas pulšu mikrofonus.

 

3.Jautājums:

Vai iespējams kā autentificēšanās līdzekli piedāvāt autentificēšanos ar pirkstu nospiedumu.

3.Atbilde:

Risinājumam ir jānodrošina funkcionalitāte, kas sniedz iespēju autentificēties jebkurā delegātu iekārtā ar ID kartes palīdzību. Kā papildus iespēja var būt risinājums ar pirkstu nospiedumu izmantošanu kā autentifikāciju.

 

4.Jautājums:

Kādu API (Application Programming Interface) tehnoloģiju izmanto esošā sistēma, ar kuru būtu jāintegrējas.

4.Atbilde:

Tehniskā risinājuma ražotājam ir jānodrošina ārējā saskarne, kas nodrošina datu apmaiņu ar konferenču sistēmas vadības bloku (centrāli).

Ārējā saskarne ir jānodrošina ar Web service API palīdzību (pats izplatītākais un piemērotākais variants TCP/IP pārraides vadības protokola atbalstam),  un tehnoloģiski ir vienalga, ar kādiem izstrādes līdzekļiem ražotājs ir realizējis Web service API. Pat ja ražotāja saskarnes risinājumā būs iekļautas kādas specifiskas nianses vai īpatnības, tad projekta ietvaros paredzētās integrācijas funkcionalitātes izstrādes laikā to būs iespējams ņemt vērā (atbilstoši ražotāja dokumentācijai) un iestrādāt risinājumā. 

 

5.Jautājums:

Kāds ir definējums vārdam “debates”?

5.Atbilde:

Debates ir tas pats, kas dažādu ražotāja dokumentācijā traktēts kā “diskusijas”. Jēdziens tiks skaidrots, izsludinot atkārtoto iepirkumu.

 

6.Jautājums:

Lūdz izskaidrot, kā saprotama secīga balsošana par vairākiem atbilžu variantiem?

6.Atbilde:

Risinājumam ir jānodrošina funkcionalitāte, kas sniedz iespēju lietotājam veikt secīgu balsošanu par jautājumu, kuram ir pieejamas vairākas atbildes ar vairākiem balsošanas atbilžu variantiem. Balsošanas rezultātā tiks apkopota informācija par katru jautājumu, atbildi un tās atbilžu variantiem. Šāda funkcionalitāte tiktu pielietota kandidātu ievēlēšanas balsojumā, kurā būtu iespējams pie katra kandidāta atzīmēt – par, pret, atturas. Balsojuma jautājumam, atbildēm un balsošanas atbilžu variantiem ir jābūt konfigurējamiem, t.i., jābūt iespējai veikt jautājuma satura un uz tā sniedzamo atbilžu satura un skaita rediģēšanu.

 

7.Jautājums:

Lūdz izskaidrot, kā saprotams multivotings?

7.Atbilde:

Multivotings nozīmē vienlaicīgu balsošanu par vairākiem atbilžu variantiem vai secīgu balsošanu par vairākiem atbilžu variantiem.

 

8.Jautājums:

Attiecībā uz garantijas un uzturēšanas laiku ir noteikta prasība, ka reakcijas laiks ir 1 stunda. Nav skaidrs, vai 1 stundas laikā jau ir jābūt pie pasūtītāja vai arī tikai jāfiksē, ka ir problēma?

8.Atbilde:

Garantijas un uzturēšanas prasības kontekstā 1 stunda ir paredzētais laiks, kādā izpildītājam jāreaģē, ka pasūtītāja pieteikumi ir saņemti, apstrādāti.

 

10.Jautājums:

Vai projektā paredzēta arī jaunu mēbeļu piegāde?

10.Atbilde:

Jaunu mēbeļu piegāde nav paredzēta, bet ir plānota darba galdu pielāgošana, par ko tiks veikts atsevišķs iepirkums.

 

11.Jautājums:

Attiecībā uz prasību, ka izpildītājam pirms tulkojuma latviešu valodā uzstādīšanas uz delegātu iekārtas jāiesniedz pasūtītājam latviešu valodas tulkojums rakstiskā formātā tā saskaņošanai – pret ko tiks salīdzināts un labots iesniegtais tulkojums?

11.Atbilde:

Tulkojums tiks pārbaudīts pret terminu nozīmi angļu valodā un normatīvajiem aktiem (piemēram, Saeimas kārtības rulli, kur paredzēti specifiski termini).

 

12.Jautājums:

Vai ir iespējama autorizācija pirms katras sesijas?

12.Atbilde:

Šobrīd esošā sistēma tādu neparedz, un tā kā risinājums jānodrošina līdzšinējā līmenī tas nebūtu pieļaujams.

Pirmdien, 23.decembrī